agencia de marketing

El “Arbre dels records” del grup geriàtric La Vostra Llar

memoria y recuerdos en residencias

Les residències geriàtriques i centres de dia La Vostra Llar han posat en marxa el “Arbre dels records”, una activitat en homenatge als seus residents i personal i que també serà un petit regal per als familiars.

Els avis i àvies de La Vostra Llar dissenyaran i dibuixaran un arbre en el qual deixaran la seva empremta dactilar per a recordar la seva estada, afecte i simpatia en tots els nostres centres.

Es treballarà la memòria remota, amb el record de tots els companys, una activitat conjunta en la qual es promou el sentiment de pertànyer a un grup, a un lloc, a la seva llar, en definitiva a la gran família de la Vostra Llar.

memoria y recuerdos en residencias

Un llenç les branques del qual s'aniran ampliant amb les fulles i flors que les petjades dels nostres residents, tècnics i personal de la Vostra Llar vagin dibuixant.

Un “Arbre de Records” que anirà augmentant les seves arrels amb l'arribada de nous residents per a guardar, compartir i deixar constància del seu afecte cap a tots nosaltres.

Vols saber més?

Si desitja informació sobre el grup La Vostra Llar, empleni el següent formulari i donarem resposta a la seva consulta com més aviat millor.

Contacta amb nosaltres i t'informarem de les ofertes disponibles