Amb l'aromateràpia en la residència d'ancians Blanes es tracten afeccions físiques i psíquiques mitjançant les propietats aromàtiques de diferents olis i essències que han estat extretes de diferents vegetals. Durant l'última sessió es va utilitzar l'aroma de lavanda i eucaliptus.
La metodologia d'aquesta sessió va seguir la mateixa línia que les anteriors: contextualització en l'aroma, massatges en les extremitats superiors, massatges facials, exercicis d'estimulació dels sentits, descobriment d'aromes i dinàmica d'expressió d'emocions.
Volem compartir amb vosaltres un fet distintiu, al final d'aquesta sessió, la terapeuta va usar les noves tecnologies per a escoltar música i veure vídeos a petició dels participants de la teràpia. D'aquesta manera, després del benestar holístic proporcionat per les aromes, es van animar els residents a cantar i ballar.
Carmen Garrones va ser la impulsora d'aquesta fantàstica idea.