Ahir en el programa «España Directo» de TVE vam poder ensenyar-vos unes pinzellades dels beneficis de la teràpia Chi Kung, que impartim en totes les residències d'ancians i centres de dia La Vostra Llar.
Exercicis suaus per al cos, el cor i la ment que proporcionen una sensació de benestar i relaxació a tots els nostres usuaris, tal com ens relatava la nostra psicòloga Sandra.
Enriqueta, Paquita i tots els companys de nostra residència La Vostra Llar Rambla van ser els grans protagonistes, juntament amb la nostra terapeuta Gemma, que dia a dia enforteix el seu organisme a nivell físic, mental i espiritual.
Aquí us deixem el nostre reportatge a «Espanya Directe» i descobrireu els beneficis d'aquesta gimnàstica oriental.