agencia de marketing

Maig, el mes de les flors arriba a la residència de gent gran Terrassa

residència de gent gran

Si alguna cosa caracteritza el mes de maig és l'explosió floral que podem contemplar a parcs i jardins. Amb els seus variats colors i aromes alegren els nostres sentits i, per això, volem que el nostre centre La Vostra Llar Terrassa llueixi igual de bonic. Posarem en marxa diferents tallers artístics per decorar les diferents estances de casa nostra amb els colors de la primavera, però abans volem explicar-vos amb detall la nostra agenda d'activitats i teràpies per aquest mes de maig.

Com és habitual, el primer dijous del mes celebrarem el nostre "Menú de l'avi”. Gaudirem de meló amb pernil, llom amb prunes i, per postres, arròs amb llet.

Aquesta mateixa setmana tenim per davant una data molt bonica, el «Dia de la Mare», en què, per descomptat, comptarem amb moltes sorpreses. A més, també en aquesta primera setmana del mes, concretament els dies 6 i 7, se celebra a Terrassa la popular «Fira Modernista». Considerada la gran festa del modernisme a Catalunya, aquest any es dedica a la dansa, així que farem activitats relacionades amb aquest esdeveniment.

A la segona quinzena de maig, gaudirem de la nostra tradicional «Paellada popular» i, amb motiu del segon aniversari de l'obertura de la nostra residència, celebrarem una festa amb magnificència. Si l'any passat ho vam passar genial, aquest any promet ser igual o millor.

Però és clar, no tot pot ser festa, també cal “treballar”, així que continuarem duent a terme exercicis de rehabilitació i mobilitat, sessions de fisioteràpia individual i grupal, estimulació cognitiva, sortides terapèutiques, musicoteràpia, teràpia assistida amb animals i tallers artístics , entre altres activitats.

Les flors i la nostra residència de gent gran

 I aquí volíem arribar per fer referència de nou a les flors de maig! Aprofitant aquests tallers artístics farem manualitats que ens serviran per decorar les nostres estances. Estimularem la nostra imaginació per crear atmosferes fresques i plenes de color, segur que la residència ens quedarà preciosa!

Com qui no vol la cosa, tancarem el mes amb una gran festa d'aniversari per homenatjar a tots els nostres grans nascuts al maig. Un cop més, procurarem que gaudeixin de totes i cadascuna de les activitats que amb afecte dissenyem i realitzem per i per a ells.

Vols saber més?

Si desitja informació sobre el grup La Vostra Llar, empleni el següent formulari i donarem resposta a la seva consulta com més aviat millor.

Contacta amb nosaltres i t'informarem de les ofertes disponibles